Friday, August 5, 2011

HEY!!sayang gua baca ni..!!gua jiwang ni

sayang..
ingatlah masa cepat berlalu tapi jangan pernah kau berubah dan mungkiri serta khianati cinta dan janji sumpah setia kita bersama..

sayang..
alangkah perit hidup yg lalu ku tempuhi dan masih segar dlm ingatan akan peristiwa pahit namun kau berjanji dan bersumpah yg kau tidak mahu ia berulang..jadi buktikanlah sayangku yg kau kekasih sejatiku dunia dan akhirat..

sayang..
ingatlah..jangan terlalu asyik mengejar nafsu dunia sedang dunia ini makin tua dan jangan kau duduk dalam khayalanmu semata..bangkitlah dan sedarlah..hanya Tuhan..kau dan aku shj mengetahui segalanya..

sayang..
jagalah amanah yg kau terima dengan sebaik mungkin..jangan kau sakiti lagi hati yg terlalu nipis bak tisu ini yg mudah terkoyak bila air mata mula menitis membasahinya..

dalam hati ini hanya ada kamu dan tidak pernah terdetik ada yg lain..ini janji yg pasti selagi kau masih setia pada yg satu..





p/s: perghh..dh lame wa tak hapdet blog..tetibe je hapdet jiwang cm gini...sayang la..kau la..aku la..perghh..this is not me!!ade masalah otak wa kebelakangan ni..wa dh semakin mengong ni..jgn rsau..lps ni wa dah ok..then wa akan Fly yg tak sebagai lgi

No comments: