Tuesday, July 5, 2011

Saya Nak T-shirt Domo kun!!

sape click banner n join die comey

Tag :

Tarikh keramat : 29 julai 2011, 4pm

wa nak t-shirt Domokun ni bab wa tau cek liyana pupel ni baik hatinye n suke wat sedekah amal jariah n wa dapat rasakan dgn konpiden nye t-shirt Domokun tu ngan wa mmg ade kimia(chemistry)..bab muke wa pon iras2 die dah..hmm -_-! sampai kan termimpi2..Digimon vs Domokun..
(peh..boleh tahan wa merepek..abis politik nak t-shirt ni.. -_-' )






oder: bile join contest ni..boleh jd ter hapdet gak blog wa an??

5 comments:

Pupel Liyana said...

tengah telek muka kita ni..mana yang sama hehehe.. wah bodek besar ye.. apepun gud luck dear!~

Izlan HoiHoi said...

dah nak mengawan tu bwk2 lah matang sket..haha

cilakak! wa di tag

asiah Fly said...

Pupel Liyana


politik kne cantik..kikiki..lau sama kene bg tau..lau tak sama kene kasi gak..kahkahkah..npk tak corak permainan kat situ... ;p

asiah Fly said...

HoiHoi!!~~~


matang pe wa ni skang..hahahai~~
wa tag org yg muke same ngan domokun ni je..matang an?matang an?wink**wink**

Shawn Razaleigh said...

gua kena tag, mana nak lari niiiiiiiiiiiii???? hahahha